Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 149 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vliv ředitele na další vzdělávání pedagogických pracovníků
Pokorná, Tereza ; Hubert, Vlastimil (vedoucí práce) ; Dostálová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem ředitele školy na další vzdělávání pedagogických pracovníků. Hlavním cílem je zjistit a zhodnotit, jaký vliv má ředitel školy na další vzdělávání pedagogických pracovníků. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje pojem ředitele školy, popisuje jeho funkce a role, stanovuje kompetence ředitele základní školy. Dále se věnuje dalšímu vzdělávání pedagogických pracovníků. Jsou objasněny základní pojmy související s dalším vzděláváním pedagogických pracovníků, právní ukotvení a strategické dokumenty s problematikou související. Je uvedeno rozdělení dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a současné metody vzdělávacích akcí. Práce také popisuje činnosti ředitele v procesu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků ve škole. Praktická část prezentuje výzkumné šetření, které na základě rozhovorů s řediteli škol a dotazníku pro pedagogické pracovníky popisuje, jak ředitelé tvoří plán dalšího vzdělávání. Zjišťuje, jestli se pedagogičtí pracovníci na plánu podílí, zdali ředitelé podporují své pracovníky v oblasti dalšího vzdělávání a jakým způsobem, a na základě získaných informací hodnotí další vliv ředitele školy na výběr dalšího vzdělávání. KLÍČOVÁ SLOVA celoživotní vzdělávání, další vzdělávání pedagogických pracovníků, DVPP, kompetence...
Logopedická prevence z pohledu ředitele mateřské školy
Nedvědická, Veronika ; Urbanová, Eva (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou v oblasti logopedické prevence z pohledu ředitele mateřské školy. Konkrétně analýzou současného stavu, úrovně práce v mateřských školách ve smyslu zajištění spolupráce s SPC, PPP, klinickým logopedem, dalším vzděláváním pedagogických pracovníků se zaměřením na logopedického asistenta. Dále zjišťuje, jaké jsou možnosti získání finančních prostředků na pomůcky pro děti s poruchami řeči a následně také mzdové prostředky na DVPP, nebo pro případnou spolupráci s klinickým logopedem přímo v mateřské škole. Jaké motivační metody volí ředitel pro aktivní přístup pedagogických pracovníků, zda tuto oblast vidí jako stěžejní a je pro ni připraven učinit možné změny. Obsahem praktické části práce je analýza dat výzkumného šetření, kdy byla zvolena metoda kvalitativního výzkumu, formou polostrukturovaného rozhovoru se dvěma ředitelkami vybraných mateřských škol. Otázky rozhovoru jsou připraveny tak, aby směřovaly k cíli bakalářské práce. Následně jsou data z výzkumu interpretována s možností implementace změn v oblasti logopedické prevence v mateřské škole. Výsledky výzkumného šetření poukázaly na to, že se názory ředitelek na oblast logopedické prevence velmi shodují. Rozdíl byl shledán v zajištění logopedické prevence jednotlivých mateřských škol, které byly k...
Ředitel školy jako realizátor změn vedoucích k ovlivňování kvality vztahů
Minářová, Alice ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na ředitele školy a na vztahy v pedagogickém sboru. Práce je rozdělena do několika kapitol a subkapitol. V teoretické části práce se zaměřuji na základní pojmy jako je škola, kultura školy, ředitel školy, osobnost ředitele, vize školy, styly vedení, leadership a management. Cílem práce je analýza a popsání kvality vztahů v pedagogickém sboru. Dále se práce zabývá otázkami: Jaký styl vedení je uplatňován v dané základní škole? Jakým způsobem ovlivňuje ředitel školy vztahy v pedagogickém sboru? Jak je osobnost ředitele vnímána pedagogy? K zodpovězení těchto otázek bude využita analýza dotazníkového šetření a rozhovoru. Výsledky výzkumu budou shrnuty v závěrečné diskusi. KLÍČOVÁ SLOVA ředitel, pedagog, základní škola, vize, sociální vztahy, vedení lidí, řízení lidí, motivace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 149 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.